28. sep. 2008

Fantastisk vellykket BOGBUSTRÆF-2008


BOGBUSTRÆF 2008, afholdt i Flensborg 27.-28.9.08

Weekendens bogbustræf i Flensborg forløb upåklageligt. Alt var fantastisk veltilrettelagt og vellykket. Programmet bød på overraskende og forfriskende indslag. Fremmødet var stort fra ind- og udland; deltagerne veloplagte, arrangørerne velforberedte, og vejret var helt i top.
Forplejningen og underholdningen var mageløs; festen & musikken ved gruppen Mogabo var uovertruffen!!

TUSIND TAK FOR ET FANTASTISK GODT BOGBUSTRÆF TIL ARRANGØRERNE FRA FLENSBORG.

I løbet af de kommende dage kommer der billeder på bloggen.

5 kommentarer:

Jette sagde ...

Som deltager var det, som altid, en fornøjelse at være med og en fornøjelse at se så mange engagerede kolleger udveksle erfaringer, tips og gode historier ude fra "det virkelige" bogbusliv. Også for de busløse var der denne gang masser af gode indretningsideer og pladsbesparende opbevaringsløsninger, samt sjove PR og formidlingstricks at tage med hjem, lige til at genbruge. Både arrangørere, deltagere og Filibussens bestyrelse fortjener ros og tak for et rigtigt vellykket og festligt bogbustræf! Jeg håber det lykkes at finde værter til det næste bogbustræf, så den gode tradition med at mødes og få en faglig saltvandsindsprøjtning kan leve videre.
Med venlig hilsen
Jette Rasmussen
BF's hovedbestyrelse

Peter Fjerbæk - Rebild Bibliotekerne sagde ...

Tusind tak for - endnu - et fantastisk træf, hvor alt klappede (bortset fra strømmen, men det kan vel ikke lastes nogen).

Jeg nåede ud med bussen i garagen og kome hjem en halv time før Formel 1, så jeg var træt, men veltilfreds :-)

Der ligger lidt billeder fra træffet oppe på bussens Facebook-side (der ikke overraskende hedder Bogbussen i Rebild). Flere bílleder følger i morgen...

Peter/Rebild

Peter Fjerbæk - Rebild Bibliotekerne sagde ...

En lille update: Vi har nu et halvt hundrede billeder fra træffet på Facebook-gruppen Bogbussen i Rebild. I løbet af de næste par dage regner vi med at lægge dem tilgængeligt for ikke-Facebook'ere :-)
Peter/Rebild

Anja sagde ...

Jeg er helt enig i at det var et virkelig godt arrangement hele vejen igennem! Stor ros herfra! Jeg nød mit første bogbustræf!

Anja, Roskilde Bibliotekerne

Kirscha sagde ...

Det var mit første bogbustræf og jeg må sige det var en rigtig god oplevelse. Mange flotte bogbusser og selvom der var afsat hele 3 timer til "åben bus" (dejlig lang tid ifølge mine erfarne kolleger)så fik jeg desværre ikke set alle. Så undskyld til Roskilde, Viborg, Varde og Ringkjøbing-Skjern. Jeg nåede jer ikke, men jeg håber at få chancen en anden gang:)
Det var hyggeligt at møde så mange engagerede kolleger både mens vi var "på" men også til festen om aften hvor lydniveauet var temmelig højt og her tænkes ikke på musikken:)
Tak for et godt bustræf.
Godt gået Flensborg

Kirsten Schandorff, Skive